In action!

Jag är mitt uppe i packningen & det är ett helt företag för sig ska ni veta! Lärarna sa "packa bara det som är absolut nödvändigt" är dom ens medvetna om att dom ska åka till Tanzania i tre veckor med cirka 10 tjejer eller?! Det är ganska mycket som känns nödvändigt för mig att packa ner.. Jag har nog mest beslutsångest över vilka kläder jag ska ha med mig och inte, suck! Typiskt tjejer ;) Hitills har jag packat ner kläder, två par skor som ska vara bekväma att gå i och som tål alla slags terränger, två par sandaler, toalettartiklar så som shampoo, balsam, tvål, bodylotion, deo & parfym osv, bikinis & underkläder! Men mer ska ner i resväskan så det är bara att fortsätta. Med favoritlistan från spotify på högsta volym är det no problems! :)

/Nathalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0