Resan startar om 10 timmar & 7 minuter!

Ja som sagt, våran resa mot Tanzania startar om exakt 10 timmar & sju minuter. Då skall vi först bege oss till Skövde stad, för att möta upp resten av gänget, packa bussen & bege oss mot Göteborg & Landvetter. Klockan 06:25 lyfter planet mot Amsterdam där vi mellanlandar, segt. Runt 10:00 så lyfter planet mot främmande land, Tanzania!! När vi landat i Tanzania väntar ytterligare 2-4 timmar resetid med buss. Det kommer bli en lång resa men oj vad mycket vi kommer att uppleva! Jag har fått frågan "är du nervös nu då" sisdådär hundra gånger de senaste timmarna & jag kan svara kortfattat: OM jag är.. Det känns som om jag har en enorm klump i magen som bara växer & växer.. & så det pirrar i magen! Jag får ta mina kära vänninor i handen & hoppas att det går över. Det är en himla tur att jag reser med Emilia & Emelie, mina fina vänner! :)

Nu är väskan färdigpackad & jag ska duscha, äta & sedan bädda ner mig i soffan för att vila upp mig. Vi har en lång väg framför oss. Det kommer bli galet & så sjukt roligt!! :)

Ha det så bra hemma i Sverige & njut riktigt av kylan här medans vi befinner oss i 30+ ;) Vi ses om tre veckor!

& till alla mina nära & kära, om jag skulle krascha & dö eller något annat tragiskt skulle inträffa vill jag att ni ska veta att jag älskar er allihopa! Min mamma, pappa, syster, bror, min underbara Pontus, mina underbara vänner & alla andra som står mitt hjärta nära. Ni betyder allt för mig. All my love to you guys!

/ Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0